keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Iltaa!

Mistähän sitä alottaisi? Vaikkapa eilisestä lenkkeily yrityksestä joka meni puihin kun koira juoksi jalkoihin ja meinasin lentää turvalleen, meinas kusetkin tulla housuun :D Menin sitten kotiin ja mikäs muu minua siellä odottikaan kun pitsa! Tuntuu että viimeaikoina oon urheillu vaan sen takia että saisin syödä enemmän... 



Kesäkuntoon 2015?


Tänään lähdettiin Oton kanssa aamulla vähän itäkeskukseen kiertelemään, sieltä löytyi Otolle vaatteita ja äidille converset. Conssit oli alessa intersportissa 39.90e ei oo ennen ollu mulla tommosia mutta ajattelin että kun halvalla saa niin... Meinasin villiintyä ja ostaa Antille ja Otolle ja ja itselleni kaikkia värejä.



Vau onks nää mulle?




Aamupäivä menikin sitten siinä mukavasti. Iltapäivällä ulkoiltiin ja tehtiin pinaattilettuja. En ehtinyt salille taaskaan, mut ei ollu mun vika vaan Antin kun sillä meni pitkään töissä (olin salaisesti onnellinen tästä). Otolla oli omat jännät jutut, se söi muroja eli "keksejä" kiposta sillä välin kun minä paistoin pinaattilettuja se valitsi kiposta yhden muron jonka toi mulle keittiöön järkyttyneen näkösenä ja sano YÄÄK POISS POISS! Kysyin että eikö oo hyvä muro tää? Se sitten tyytyväisenä totes että "ei pois!" Jännä huomata miten toi kommunikaatio kehittyy ja miten onnellinen Otto on siitä jos saa jonkun viestin perille. 











Nyt oon taas unohtanut puolet asioista mistä mun piti kirjottaa, ei toimi pää enää tähän aikaan, ehkä jokupäivä mä kirjotan oikeesti päivällä. Ainiin testasin vihreitä piilareita! Kummat on kivemmat ruskeet vai vihreet? Olis kyllä ihanaa olla oikeesti punatukkanen ja vihreäsilmäinen. Oli vaan sen verran epämukavat silmissä että en voinut lähteä töihin noi päässä.



Piilarit

Lopuksi Otto esiintyy!

2 kommenttia:

  1. Kiitos! Mulla on vaan tosi huono kamera, pitää ostaa uusi jos jossainvaiheessa saan lopetettua ton kenkien ja vaatteiden ostamisen niin jäis rahaa kameraan :D

    VastaaPoista