tiistai 13. maaliskuuta 2012

Junailua

Huh. Aikamoista on matkustaminen pienen lapsen kanssa kaksin, varsinkin pidemmän matkaa.
Oltiin oton kanssa to-su Oulaisten suurkaupungissa ja sen jälkeen olenkin ollut töissä joten kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle. 

Lähdimme siis torstaina Oton päiväunien jälkeen junalla matkaan. Otto leikki ja oli tyytyväinen osan matkasta mutta sitten alkoikin se säntäily ja härvääminen. Herra ehti mm. ravintolavaunun keittiöön ja vessaan suihkimaan pidesuihkulla pitkin seiniä, kaatoi kahvit päälleen... Lista on aika pitkä. Miten voi olla pieni ihminen niin nopea?



Otto leikkii kiltisti


Kiukkua riitti ja kaikkea piti kokeilla mutta perille päästiin. Takaisin tulomatka sujui paremmin. Otto simahti pienen taistelun jälkeen rattaisiin ja minulla oli hetki aikaa lukea trendiä ja syödä suklaata ja juoda kahvia ja surffata netissä. Miten tuosta kuvauksesta tulee mieleen että oon vaan pyöriny ja huitonu enkä rentoutunu ollenkaan?? 

No jokatapauksessa olin niiiin onnellinen kun sain olla tunnin PAIKALLANI. Tulomatka meni meinaan koko kuusi tuntinen juosten.

Simahti



Uninen matkaaja



Selviytymis setti

Hah minun tapaani ei paluumatkakaan täysin ongelmitta sujunut, olin meinaan unohtanut vaihtaa paluu lippuni ajankohtaa ja se aika oli ylittynyt. Hitto että ärsytti, tuli meinaan kallis reissu. 

Oli kuitenkin tosi kiva nähdä sukulaisia pitkästä aikaa ja kun pitää mielessä reissun perimmäisen tarkoituksen hautajaiset, voin vaan olla kiitollinen siitä mitä mulla on. 

Jotta ei menisi liian synkäksi tämä blogi huomenna palaan ja kerron mitä löytöjä tein tänään töissä :)

Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti