perjantai 2. maaliskuuta 2012

Voi jeesus mikä päivä!

Aamu alkoi sillä että avasin silmäni todetakseni että mulla on krapula! Siis krapula kahdesta siideristä! Eilen lähdettiin töiden jälkeen parin työkaverin kanssa parille, ihan oikeasti vaan parille ja tässä tulos. Olen varmaan tullut vanhaksi...

Otto heräsi kivasti tuntia normaalia aikaisemmin ihan vaan mun päänsäryn kunniaksi. Mikäs se minua eteisessä odottikaan heti aamusta? No koira oli tietysti tehnyt tarpeensa sisälle! On todella turhauttavaa lähteä viemään koiraa ulos juuri kun on mopannut sen kuset lattialta.

Lähdettiin kuitenkin urheasti Oton kanssa puistoon ja kauppaan. Tultiin kotiin ja tehtiin ruokaa.




Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kun ruoka oli valmista, sitten alkoi kiukuttelu ja ruuan heittely, Jerry sai ainakin vatsansa täyteen... Kaiken tän huseerauksen aikana piirakka kärventnyi uunissa.

Sitten soitin kelaan että mis mun rahat?! Ei oo kuulunu kodinhoidontukea viime marraskuun jälkeen ja tolla parin päivän palkalla ei hirveesti juhlita. Selvisi että kelan 4 viikon käsittelyaika on tosielämässä 2kk.  Puuh! Tänpuhelun aikana koira oli vääntäny tortut lattialle... 

Mulle riitti ja otin Oton kainaloon ja suuntasin salille purkamaan turhautumistani, no metroissa oli joku vika ja meinasin myöhästyä spinigistä. Otto karkasi salin lapsiparkista n.7 kertaa ja kohta ne ei varmaan suostu ottamaan sitä sinne. Tultiin kotiin ja käveltiin suoraan kusilammikkoon...

Oisko huominen parempi? Toivotaan. 
Nyt alan syömään kärventynyttä piirakkaa jäätelön kera!

Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti