perjantai 6. huhtikuuta 2012

Piiitkä perjantai






Noniin! Aloitetaan vaikka mieluiten tosta alkuviikosta, sillon olin reipas ja mallikas. Kävin ahkerasti spinnigissä ja sitten tuli torstai ja ahmatti astui kuvaan... Joo oon kyllä liikkunu mut syöny senkin edestä, en ehkä paljoa mutta ihan vääriä juttuja muroja, nuudeleita, suklaata, mysliptukoita, pitsaa, hammpparii... Hyi minua. 
Totto syö sukat jaloistaan
Mä en voi olla syömättä huonoja juttuja jos niitä on tarjolla, voin olla ostamatta niitä mut jos kotona tuoksuu pitsa niin ei oo epäselvää ettenkö mä siihen koskisi. Eli syytän tästä Anttia ja sitä kuka ikinä olikaan ostanut töihin suklaata.

Käytiin Elinan (Oton toinen kummitäti) kanssa keskiviikkona jossain missä en oo ikinä ennen käynyt, nimittäin vinyylilevy ostoksilla (mut tää on salisuus). Vitsi miten jännää, mä olisin halunnu sinne toiseen paikkaan töihin mut ei se mua huolinu ku en tienny niistä lätyistä mitään, oisin mä saanu kuulemma tulla ilmasiksi bikineissä keittään sille kahvia. Ei ihan semmonen kesätyö mistä tytöt haaveilee... No joo mutta siinä paikassa oli upee tunnelma ja se herra tiskin takana oli hauska, samanlainen vitsiniekka kun edesmennyt isäni. 

Otto oli sillävälin kotona töniny anttia ja hokenu POISS POISSS! ÄITII ÄITIII! Tai näin mulle väitettiin kun tuli puhelu että josko rouva valuisi kaupungilta kotiin jo :D Sitten kun saavuin totto oli kiukkunen mulle, sain sen syömään iltapalaa leikkimällä että ollaan olkkarin matolla retkellä.






Tänää eli perjantaina ollaan kyläilty Hennalla. Oli ihana nähdä Kiaraa, noi kasvaa niin hurjaa vauhtia, lapset.
Jerry leikki binin kanssa ja oli aika poikki kun päästiin kotiin, se nukku melkeen puoltuntia :D
Onneksi saatiin sitten vielä loppuillaksi seuraa, serkkuni Sirpa tuli kylään koirineen (mäkkäri ruokien kera). Otto tykästyi Hillaan, musta on niin kiva katsoa kun toi poika tulee niin hyvin juttuun eläinten kanssa.


Nyt sitä pakkelia naamaan äiti!





Otto meikkaa



Otto matkustaa



Jerry matkustaa



Kiaran vastaanotto



Pusuja <3






Bini ja Jerry


Haleja



eunukki koirat <3



Kahvia!



Kiara <3


Riehujat


Sukkahousut



Hyppyrotta


Otto ja Binsku


Barpamama lontoossa



Jätti nappasi



Otto ja Hilla





Frida



Hilla



Tytöt ei lämpene Jerrylle





Huh mikä määrä kuvia taas! Mulla olis vielä ihania kuvia Otosta kun se hoitaa vauvaa, ehkä laitan ne huomenna. Nyt ruisleipää naamariin ja nukkumaan!

Hanna

2 kommenttia:

  1. Ihana toi tytöt ei lämpene Jerrylle :D Mulla on vähän ikävä Ottoa ja teitä, pitää ehtii käymään joskus pian! Noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuu kylään! Soittele millon sulle sopis :)

      Poista