sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Äitienpäivä ja eilinen

Antti tuli tänään aamulla kotiin työreissusta jeee <3  Nukuttiin sitten vielä puol päivää ja lähdettiin Mummolaan hakemaan Ottoa kotiin. Siellä me syötiin vähän ja sitten vähän lisää ja sitten kakkua! Sain jo etukäteis äitienpäivälahjaksi ripset ja Oton askarteleman kortin.






mun ihanat ukkelit <3



Koko päivän nukkumien ja Oton yökyläily johtui eilisistä Gina bileistä, oli hauskaa vaikka porukka hajaantuikin sitten jossain vaiheessa. Musta tuntuu muutenkin siltä että tykkään eniten siitä laittautumisesta etkoista ja sitten mahdollisesta yöllisestä ei niin terveellisestä syömisestä! 


Leevi koira oli mun ystävä

Salla ja Sallan ihana tukka



Sanni 



Ville ja Leevi

Olen lahjakas kuvaaja


Jasu, Sanni ja tyytymätön Ansku


Naamari

Tarviiko tätä nyt selittää?

Ensin oltiin Anskun luona alottelemassa ja kihartamassa tukkaa ja varsinaiset Gina bileet oli ravintola Helmessä jossa olisi voinut viipyä pidempäänkin mutta jostain syystä oli hyvä idea lähteä  kadulle seisomaan ja miettimään minne menään kun osa halusi eri paikkaan. Mentiin sitten syömään ja siitä Henrys bubiin, jossa me ollaan muuten Antin kanssa tavattu ekan kerran. Tänään oli herätessä hyvä olo kun meinas vähän toi siiderin lipittäminen unohtua, en vissiin ehtiny juoda ku piti höpöttää ja huudella baaritiskillä "Siis mä en voi tota alkoholia juoda ollenkaan ku oon sille allerginen meen jotenkin ihan sekasin jos juon sitä! Se on varmaan kato tää kevät ja noi siitepölyt ku herkistää sitten näille muillekin" Joopajoo... 

Mun ihana kuppikakku mekko on täältä: http://www.oliviarougeshop.com/
 Tahtoisin mekon kaveriksi vyön mutta en tiedä minkä värisen, ehkä punaisen? Ja jotkut ton väreihin sopivat söpöt balleriinat ja essun ja no ei ehkä essua...

Mekko, Jerry ja sen lelut.


Tulipa sekava sepustus taas... Tän sunnuntain lupaus on että ensiviikolla ompelen asiakastyön valmiiksi, urheilen paljon, siivoan ja ja jaaaa oon tosi terveellinen ja säästäväinen!

Kiitos hei!

Hanna

1 kommentti:

  1. Tosi komee toi mies, tossa alimmassa kuvassa :D

    VastaaPoista