torstai 24. toukokuuta 2012

"kesä" kuvia



Oisko se jo ihan oikeesti kesä? Ainakin olen maannut parvekkeella bikineissä ja ajatellut 
"ei oo totta ei oo totta oon niin onnellinen KESÄKESÄKESÄÄÄÄÄ" 



Ei oo ahdasta!

Mul ois täs tämmönen lerpake neule

Huomaa kesäisen asuni pirteät värit!

Kesäpojat parvekkeella kylvyssä

pikkuserkukset

Konsta ja Otto

Tarkkaa hommaa


Kahvia



Pisama naama


Jenna täti ja Otto


Totto lepää



Uusi ystävä



Ihania kesäjuttuja ollaan jo ehditty tehdä, ollaan grillattu ja yksi päivä otettiin Jennan kanssa parvekkeella aurinkoa, lakattiin kynsiä ja juotiin kahvia. Kun pojat heräs päiväunilta otettiin ne parvekkeelle kylpemään. Oton ystävä Sansa sai uuden ihanan Nana koiran ja nyt on Jerryllekin kaveri kun käydään heillä kylässä. Nyt ei olla kyllä päästy hetkeen pihaa pidemmälle kun jäädään siihen aina grillaamaan ja leikkimään. 

Oon ostellu vaatteita entiseen tapaan ja olis kiva kuvata niitä tännekin. Yritin ihan oikeasti ostaa kesäisiä värejä mutta jotenkin aika mustalta vaikuttaa. Taas. 

Työ rintamalla on edessä uusia tuulia, siitä minkälaisia ei oo vielä varmaa tietoa. Yks juttu kuitenkin on varma, Otto sai haluamani hoitopaikan syksyksi! Otto menee Sansan ja Fiian (mun kummityttönen) kanssa tyttöjen mummalle hoitoon joka on perhepäivähoitaja. Ihanaa kun Otto pääsee tutulle hoitajalle tuttujen lasten kanssa ja ulkoilee tutussa puistossa.

Mun teksti taas poukkoilee, mulla on tosi hienoja ideoita mutta jotenkin ne unohtuu iltaan mennessä ja ilta on ainoa hetki kun on aikaa kirjoittaa.

vois tietysti nukkua mutta mielummin kuolaan vielä jotain kenkiä, tarvitsisin ehdottomasti törkeen korkeat kiilakorkkarit (koska on kesä).

Kiitos hei!

Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti