torstai 3. toukokuuta 2012

Tauko

Ollut tässä tämmönen pieni blogi tauko. Johtuen siitä että nää mun elektroniset laitteet on niin huippu tasoa että kone ei mee päälle, puhelimella ei voi soittaa kamera on hukassa... Tosin se hukkuminen ei oo sen kameran vika, mutta sillä tuli ihan huonoja kuvia muutenkin!

Voisin läsikästä tähän niitä siihen kameraan kertyneitä kuvia nyt kun sen löysin, niinkin yllättävästä paikasta kun käsilaukusta. 

Ensimmäiset kuvat on sieltä täältä ja loput kuvista vapusta. Oltiin vappuna lasten naamiaisissa, pukeuduin toki itsekkin. Vappu ilta meni kotona hyvässä seurassa katsellen täydellisiä naisia ja mutustaessa munkkia.


Hieno lepardi sadeviitta. Kätevä kun työntää rattaita ja samalla taluttaa koiraa.
Pelottomana sateeseen siis.






Jerry matkustaa "luu ulkona"



Oton ja Sansan hiekka kakku jutut






Oton serkku tyttö Lani tuli kylään






Mitä se Lani puuhaa?






Sit mennään!







Vappu kuvat:



Otto ja Fiia



Konsta ja Fiia



Kukkuu kukas sinä olet?



Sansa pörriäinen



Elsa leijona






Kohtaaminen



Konsta simahti



Otto hankki uutta rekvisiittaa



Jenna ja Konsta



Äitin prinsessa <3






Merimies/rosvo/nainen



väsynyt juhlija


Tässä on ollu vaikka minkänäköstä menoa ja kohtaamista. Ensin mun ihana sisko tuli kylään nuorimman lapsensa kanssa, Otto pääsi ekaa kertaa kunnolla leikkimään serkkunsa kanssa. Ei olla nähty varmaan vuoteen. Sitten saapui Viivi ranskasta <3 Sitten oon ulkoillu tuolla helsingin yössä ja lenkkipolulla, töissäkin oon piipahtanut sillointällöin. 

Ainiin! Antilla on ikä kriisi! Se on ollu tänään koko päivän ihan pöyristynyt ylellä pyörivään mainokseen jossa haetaan nuoria (18-28v) kehittämään jotain uutta kanavaa tai tv ohjelmaa. Hän ei enää kelpaa siihen kun on niin vanha. Ja selkääkin kolotti aamulla ai ai...

Ei mulla muuta tällä erää!

Kiitos hei!

2 kommenttia:

  1. Mä olin muuten kans ihan pöyristynyt siitä mainoksesta!:D En oo kyllä YHTÄÄN vanha, mutta niille en kelpais ku oon ikäloppu...tyhmät!:D

    VastaaPoista
  2. hahahaa no joo ne on vaan ahdasmielisiä...

    VastaaPoista