torstai 31. toukokuuta 2012

Tukkalääkäri

Pääsin eilen viimeinkin parturoitavaksi, ja tarkoitan ihan oikeaa parturia en parturikampaamoa! Kävin meinaan täällä: 

Siellä pieni ystävämme Erica leikkasi tukkani sulkemis ajan jälkeen. Suuntasin siis työpäivän päätteeksi tuonne ja mikäs yllätys minua siellä odottikaan!


Saakeli Elina oli pölliny mun parturointi "ajan"! Huomatkaa nyt toi Erican yllätetty ilme ja Elinan tyytyväinen ilme! Siinä sitten vähän selviteltiin välejä, revittiin tukasta ja muuta rankkaa...

No ei sentään! Oli kivaa vaan kun oli enemmän ihmisiä, keksittiin pari tosi hyvää bisnesideaa, pitää ottaa maikkarille yhteyttä tässä jossainvaiheessa meidän uuden tositeevee sarjan tiimoilta.



Elinan hienot sanka suojat. Tyytyväinenkin taitaa olla hän.

Eväät ja hieno hapsulaukku (MUN)

Hei hei pörrölatvat!


Uus tukka

Piti vähän fillaroida välillä (Erica kuvaa)



Lenkkarit


Oon tyytyväinen tähän tukkaan, nyt nään taas mun kulmakarvat ja tää on paljon kevyempi kun tätä on ohennettu tarpeeksi. Kävin tosiaan viimeksi yli puolivuotta sitten tossa naapuri kampaamo Berberissä. Nimestä voi päätellä että se ei ollu mikä tahansa kampaamo. No en ollut tyytyväinen.

Parturointi hommien jälkeen lähdettiin vielä syömään (paljon) ja juomaan (vähän). 


Mun oli tarvoitus laittaa tähän tosi tyylikäs asu kuva. Sellaisen joku ottikin mutta se on hävinnyt jonnekkin. Sen sijaan laitan epäselvän kuvan meidän juoma ämpäristä:



Tänään oon tehnyt helvetisti makaroonilaatikkoa ja ostellut asioita. 
Niin ja ulkoillut myös, keinunut ja tehnyt hiekkakakkuja. Mulla taitaa olla osto bulimia kun meinaan viedä melkeen kaiken takas kauppaan. 
Voi tosin johtua myös siitä että en sovittanut suurinta osaa ostoksista. 
Löysin vihdoinkin täydelliset bikinit ja sellaiset hyvin istuvat rintsikat jotka saa selästä ristiin tai niskantaa ja ne ei oo puuterin väriset mutta ei siltikään näy valkoisesta paidasta läpi, mä oon meinaan ajatellut repästä ja laajentaa mun vaatekaapin värikirjoa ostamalla valkoisia paitoja.  
Otolle ostin pari lippistä missä on joku super UV suoja, toisen mikä sopii kirkkaiden värien kanssa ja toisen joka käy murrettujen sävyjen kanssa. Esitelmöin tästä väri asiasta Antille ja se sano että oli just ajatellut ihan samaa. Niin varmasti, mä nään sen sieluni silmin tuskailemassa aamulla ennen puistoon lähtemistä minkä hatun se laittaa Otolle kun sen huppari on oliivin vihreä...  
Sain loistavaa palvelua itäkeskuksen Changessa ja ajattelinkin lähettää sinne heti palautetta että antakaa sille naiselle palkankorotus.

ps.Mulla ei oo sala kiveksiä vaikka kävinkin parturissa enkä kampaajalla

Huomenna urheilua ja kakkua.


Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti