perjantai 21. syyskuuta 2012

Heippa

Sinne se mies taas lähti maailmalle, oon vollottanu ja kiukutellu nää vikat päivät kun Antti on ollu kotona. Varmaan tosi mielyttävät vikat kotipäivät hänellä... 

Yritän keksiä muuta ajateltavaa ja huomasin ajattelevani että saatan tarvita(!) uuden tatuoinnin.Haluaisin tatuoida semmosen sarjakuvahahmo tyyppisen kuvan Jerrystä merimieshattu päässä ja alle teksti sailor
 Jerry. 
Sitten haluaisin ehkä myös peittää ton mun rinnassa olevan tatuoinnin jonka otin neljätoistavuotiaana, ei niin että mä sitä inhoaisin se nyt ei vaan enää oikein istu (jos nyt tatuoinnista niin voi sanoa). Sain sen silloin isältäni syntymäpävälahjaksi ja sinänsä sillä on kyllä tunnearvoa, isi kuoli 2 viikkoa tatuoinnin ottamisen jälkeen. Mutta millä sen peittäisi? Miten ois muumien mörkö? Se olis ainakin tarpeeksi peittävä ja musta :D Korppi ois myös hieno (siis ihan oikeesti eikä leikisti) mutta en mä tiedä käviskö se tohon. Oisko ideoita? Joku missä olis tarpeeks mustaa ja joka olis oikeesti hieno eikä mikään semmonen että kunhan saa edellisen piiloon.

Tässä olis tarpeeksi mustaa ainakin

Pitää tässä suunitella, semmonen vois olla myös hieno että rinnassa olis molemmin puolin olkapäähän jatkuvat kuvat, mutta mimmoset kuvat?

Puuh pitäis mennä nukkumaan, oon nukkunu niin huonosti viime aikoina. Otto heräilee yöllä ja haluaa että mä istun sen sängyn vieressä ja laulan sille, innolla odotan mimmosta härdelliä on kun saadaan Otolle uus sänky. Eka isojenpoikien sänky siis, voi olla että tulee öistä levottomia kun saa ympäri kämppää hortoilevaa unista 2 vuotiasta paimentaa. 
Huomenna pirteänä sitten Chisun keikalle kera Katrin, ihanaa päästä lataamaan vähän akkuja ennen tätä kaksiviikkoista yksinhuoltaja pätkää.
 
Ainiin onnea äiti 60v vietiin haudalle enkeli kynttiä juttu, en itse niin enkeleistä perusta mutta äiti olis tykännyt. Oli pakko viedä isille myös kun ois ollu muuten epäreilua :D




Nyt nukkumaan!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti