sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Baby & Burlesque


Eilen oli melko kiire. juoksin ensin Hennan yllätys vauvakutsuille ja sieltä Suomi burleski gaalaan. Onneksi olin tajunnut laittaa tukan ja meikin valmiiksi jo ennen vauvakutsuja muuten en olis kyllä ehtinyt minnekkään, mun tuurilla ratikka tyssäs kesken matkan ja jouduin menemään bussilla joista ensimmäinen oli tietysti täynnä ja seuraavaan yritti joku saakeli kiiltata mua ennen, kaupassa Otto kiukustui ja yritti karata useampaan otteeseen. Mutta en luovuttanut ja ehdin onneksi ennen Hennaa paikalle. Me ei leikitty mitään vauvan nimi/sukupuoli arvausleikkejä, syötiin vaan ja juteltiin tai no mun juttelu oli lähinnä "OTTO EI SINNE EI SAA ÄLÄ AJA KIARAA PÄIN..."  puuh.

 Burleski gaala tuli kyllä enemmän kun tarpeeseen! Harmi että Antti ei päässyt mukaan, viimevuonna meillä oli hotellihuone ja kaikkea. Tarkoitus oli mennä "yksin" mutta sainkin sitten Huugon mukaan. Huugon eka burleski kokemus alkoi aika mielenkiintoisella tavalla, luulen mies esiintyjien paljouden yllättäneen hieman jotakin enemmän elokuvista tuttua burleskityyliä odottaneen herran :D Upeita esityksiä, upea yleisö. Tunnelma oli loistava ja vei takasin niihin ensimmäisten burleskifestareiden tunnelmiin vuosien taa <3




Laura teki hienon vaippakakun


Tukkakateus iski. Vau.

Heppa tyttö

Järkyttynyt ensikertalainen

Mona mun hilleri <3
Aro ja pupu

Ilta olis saanut jatkua vielä pidempäänkin mutta oli tultava kotiin nukkumaan, ei sitä muuten jaksa nousta aamulla seitsemän aikaan ton pikku miehen kanssa. Oivoivoi lisää burleskia ja juhlia mulle! Ajattelin että vois käydä kokeilemassa himo clubilla burleski tanssitunteja, kuka lähtis mukaan?

Nyt untenmaille että jaksaa sovitella hääpukuja huomenna ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti