lauantai 29. kesäkuuta 2013

Aikamoista

Uuuta uutta uutta, uusi (käytetty) nahkasohva, uusia kenkiä, uus työpaikka, uus kuntosalijäsenyys (Satsille), uus ikä 26 hyi... 

Ei tässä ole muuta erikoista tapahtunut kun työpaikan vaihdos, lähdin ginalta ja menin sähköyhtiön asiakaspelveluun töihin, aika erilaista duunia mutta oon tykänny, päivät menee nopeesti ja säännöllinen työaika on plussaa. Outoa kyllä kun just äsken oli vasta maanantai ja nyt on taas viikonloppu. 

En oo jaksanut juuri urheilla vaikka uudelle salille liityinkin, toisaalta ei paljoa harmita kun saan treenata siellä joulukuuhun asti ilmaiseski, kesällä on oltava ulkona aina kun mahdollista, oon koittanut käydä juoksemassa aina kun pääsee ilman Ottoa. Nyt on ollu tosi kuumat ilmat ja toimistollakin melkein 30 astetta lämmintä ja ilma seisoo mutta en valita, mua vieläkin kauhistuttaa viime talven pimeys ja järjetön lumenmäärä en odota talvea innolla. 

Toisaalta on siinä talvessa odotettavaakin kun ne häät on tulossa, häät joiden suunittelu ja järjestäminen junnaa paikallaan, no löysin mä sentään oikean värisiä lautasliinoja ja kävin puhumassa kukista floristin kanssa. Vieraslista ei ole vieläkään valmis kun en ole saanut Antilta tietooni ketä hän haluaisi kutsua, kutsutkin pitäisi saada tehtyä ja lähetettyä, mä pelkään että kaikki jää viimetinkaan. Oon varmaan tosi ihanaa seuraa sitten loppumetreillä!

Ei olla ehditty tekemään muita kesäjuttuja kun käyty lintsillä ja kerran rannalla, Otolla ei ole kesälomaa ollenkaan mikä vähän harmittaa. Otto on kiukunnu ja uhmannu aika paljon viimeaikoina, luulen että se johtuu siitä että oon enemmän töissä ku aikasemmin. Ehkä tää jossain vaiheessa helpottaa. Sitten on edessä joku uus uhmaikä.

Äitienpäivä kakku


Otto rapuhirmu

<3


Syntymäpäivälahja

Kesä, tytöt ja terassi


Juhannuslintsi

Viivi käsi pistäytymässä Suomessa

Sansa ja Otto

Äitienpäivälahja

Otto ja Sera


Synttärilahja (minulta minulle)


Ei tartu koirankarvat!


Pitäisi varmaan kirjoittaa useammin, kuviakin olis vaikka kuinka. Jotenki sitä ei vaan tee mieli istua koneella kun koko päivän työskentelee tietokoneella.  Ehkä palaan taas useammin kun kerran kuussa, olen huomannut että kesällä aika moni blogi hiljenee, instagram kuvia sen sijaan tulee kun sieniä sateella. Minut sieltä löytää niinkin kekseliäällä nimimerkillä kun HANNAVIERIMAA 

Nyt syömään ja päikkäreille että jaksetaan iltapäivällä kyläillä :)

Kiitos hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti